måndag 20 januari 2014

Nytt år, Nya grill-möjligheter

Välkommen till en sprillans ny blogg som kommer startas upp av mig. Debuten av denna grilldagbok skulle egentligen ha satts igång redan sommaren 2013 och sedan fortlöpt kontinuerligt. Dock blev det inte så av olika anledningar så därför påbörjas denna blogg seriöst först nu under 2014.
Bloggen kommer att vara under uppbyggnad under en tid, tills dess att jag bestämt mig för hur jag vill ha den, vilket ni får ha överseende med. Även hur kategorier och länkar skall placeras ihop med layout med mera.

Nog om detta. Bloggen kommer innehålla allt ifrån recept, heta tips från grill-coachen, recensioner av grill-tillbehör, grillar och redskap, marinader samt en hel del bilder från olika miljöer med mera. Det kommer finnas länkar som ni enkelt kan använda er av för att navigera runt på min blogg (via etiketter etc) samt resten av World Wide Web.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar